ensam Malin söker?

Så gick en helg,
namngivning och umgänge med syster.
Grillning i Backatorp med F o hans ifk-anhängare.
O sen träning o mys på de.
Jag svävar lite igen,
och ja hoppas att de verkligen kan hålla sig såhär nu,
för han gör mig så himla glad :)

Måndag o lite middag,
tisdag o löpning i mina nya löparbrallor.
Sjukt skona o helvete va man springer lätt i nya dojjerna med.
Snyggast i slättadamm är dom ju iaf!
Sen blev de glass i bluecity,
o många skratt.

Onsdag o träning.
Bodycombaten är GRYM!
realise idag med,
fast ja har ju redan tjuvstartat med de programmet.
men de är kul!

Imorron blir de jobb o sen mer jobb.
Ska bli kul o få tjata lite med brudarna på travet igen.
De är inte dumt alls :)

fredag ska ja åka hem,
o så va de helg igen!



Men allvarligt talat.
Veckan har hittills varit lite..
ja va ska man säga.. störd?
F lyckades för ett tag sen skicka in ett litet formulär till "ensam mamma söker"
o tro de eller ej,
men igår ringde dom o sa att morsan valt ut honom.
De är fan de sjukaste på länge.
Så hetsen började om att han skulle vara med från alla håll.
Ja visste itne om ja skulle skratta eller gråta.
Men allvarligt talat,
ja ska inte verka svartsjuk nu
men va fan ser en 34årig tvåbarnsmorsa i min F?
Låt honom va annars dör du!




Han får iaf en sommar i sverige tillsammans med mig :)

Men först blir de date på onsdag!

puss o pill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0